سیستم اطلاعات منابع انسانی (HRIS)

مدیریت منابع انسانی از طریق برنامه ریزی کارآمد و اثربخش میتواند حجم و ترکیب نیروی انسانی مورد نیاز برای آینده را فراهم ساخته و یا توانایی های نیروهای موجود را ارتقا بخشد. از این رو برای تداوم موجودیت سازمان و حصول به اهداف آن برنامه ریزی نیروی انسانی باید از اولویت بالایی برخوردار باشد. باید توجه داشت برنامه ریزی موثر و کارآمد نیروی انسانی و اصولا هر نوع برنامه ریزی به اطلاعات به خصوص اطلاعات پردازش شده نیاز دارد.

سیستم اطلاعات مدیریت منابع انسانی پاچیو سیستم قادر است تا با تولید، سازماندهی، نگهداری و توزیع اطلاعات نیروی انسانی به مدیران سازمان سطوح مختلف تصمیم گیری به عنوان یک ابزار بسیار ارزشمند کمک کند. این سیستم اطلاعاتی قادر است تا با استفاده از پایگاه های داده، در رابطه با نیروی انسانی سازمان، اطلاعات مورد نیاز را برای تصمیم گیری مدیران میانی و مدیران ارشد سازمان در رابطه با مدیریت منابع انسانی سازمان فراهم سازد.

سیستم اطلاعات مدیریت منابع انسانی پاچیو سیستم همواره به دنبال راه حل های انعطاف پذیری را برای یکپارچه سازی مدیریت منابع انسانی، از حمله سیستم حقوق و دستمزد،آموزش،استخدام،سیستم حضور و غیاب و برنامه ریزی ملاقات ها را فراهم میسازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *