نرم افزار توزیع مویرگی

فروش مویرگی به نوعی از گفته میشود که از طریق یک شبگه گسترده و جامع صورت میپذیرد. در واقع در این نوع فروش سطح فروش بسیار گسترده بوده و در سطح یک شهر ، استان و یا کشور و در بعضی حالات کشور های همسایه صورت میپزیرد. این نوع فروش میتواند توسط دفتر مرکزی، نمایندگی های فروش، شعب مستفل و یا شعب غیر مستقل صورت گیرد. در تمامی این موارد دفتر مرکزی بصورت مستقیم در فروش دخالت داشته و یا با دادن اختیارات به شعب و نمایندگی ها به صورت غیر مستقیم از طری دریافت گزارش به صورت آنلاین یا آفلاین فروش شعب نمایندگی های خود را کنترل میکند.

برای محاسبه و فرومول پورسانت بازاریان شرکت های مویرگی چالشهای زیادی دارند، با توجه به حساسیت این موضوع برای بازایابان به عنوان حقوق پورسانتی و تاثیرگذاری این موضوع بر هزینه های متغییر شرکت پخش مویرگی ما ابزاری انعطاف پذیر جهت محاسبه ی دقیق این موضوع و گزارش با شفافیت بالا برای ویزیتورها و سرپرست های فروش را تولید کرده است. ما معتقدیم که هر شرکتی با توجه به سبد محصولی و تمرکز فروش خود روی گروه های کالا باید توانایی تغییر پورسانت ها را در فصل های مختلف سال داشته باشد. پس به دو شکل ریالی و کارتنی اقدام به پورسانت گذاری کالا، گروه کالایی و برند های سبد محصولی نموده است.

ما در نرم افزار پخش مویرگی پاچیو سیستم با استفاده از روند ویژه برای فاکتورهای برگشتی علاوه بر کنترل تخفیفات و جوایز ارائه شده به مشتری، تمامی صورت حسابهای مربوط به فروش خالص بازاریاب محاسبه میکنیم و با آسان کردن و انتخاب کردن اقلام و قیمت های دورن فاکتور سرعت و دقت برگشت از توزیع و فاکتور های مرجوعی را بالا میگیریم.

پاچیو سیستم با تعیین هدف گذاری کاملا سفارشی شده برای پخش شما تمامی چالش های محاسبه درست و هدفمند پورسانت های بازاریابان را برای شما فراهم میکند. شما در این بخش میتوانید برای بازاریابان و مدیر فروش و حتی سرپرست فروش پورسانت گذاری مجزایی داشته باشید و با استفاده از فرمول اختصاصی خود به برآورد دقیق پورسانت بازاریان بپردازد و از گزارش های قوی فروش هدف استفاده کنید.

اساس موضوع شرکت های پخش مویرگی تعیین سیاست های فروش و بازاریابی برای نفوذ در مناطق جدید و توسعه ی افق جغرافیایی حوزه پخش است و در کنار آن حضور قوی تر در مناطق نفوذ کرده و حفظ جایگاه فعلی و ارتقای آن میبباشد.
بدست آوردن مزیت های رقابتی فروش و حفظ مناطق فروش یکی از مواردی است که شرکت های پخش قوی مویرگی به وسیله ی راهکار نرم افزار پخش مویرگی پاچیو سیستم به آن دست پیدا میکنند چون میتوانند با ارزیابی منطقی و تعیین سیاست های قیمت گذاری سیستم جوایز، تخفیفات نقدی و حجمی و ارائه پیشنهاد های فصلی و زمانی به این اهدف دست پیدا کنند که میزان فروش و بالطبع میزان سود شرکت را بهینه کند.