رضایت مشتری و بهبود تجربه مشتری موضوعاتی است که امروزه بیش از هر زمانی ارجعیت داده میشود و شرکت ها و نهاد ها سعی دارند در تمامی عرصه ها مطابق انتظار و خواست مشتریان عمل کنند.
البته این رویکرد عمومی به مشتری مداری بیش از آنکه به خاطر محبت و نوع دوستی باشد ، از روی اجبار است و شرکت ها از آن به عنوان یک استراژی رقابتی برای افزایش در آمد و سود آوری بهره میبرند.
نرم افزار CRM پاچیو سیستم یکی از برترین نرم افزار های مدیریت ارتباط با مشتری است که شرکت های داخی و خارجی زیادی از ان بهره میبرند.
شش کاربرد نرم افزار CRM
1.مدیریت فروش
2.مدیریت بازاریابی
3.مدیریت خدمات پس از فروش
4.بانک اطلاعات مشتریان
5.مدیریت خدمات پشتیبانی
6.کاتالوگ محصولات