
تعامل مناسب با مشتریان و جلب رضایت آنها دغدغه ی هر سازمانی است مدل های ارتباط با مشتریان در سال های اخیر تحت تاثیر توسعه ی روزافزون فناوری های اطلاعات تغییرات بنیادی داشته است. این موضوع در بخش خدمات پس از فروش و پشتیبانی بسیار مورد توجه قرار گرفته است کانال های ارائه خدمات به مشتریان که در گذشته محدود به ارتباطات حصوری و تلفن بوده اند امروز بیشتر به شکل آنلاین در بستر اینترنت شبکه های اجتماعی و موبایل انجام میشود.
پاچیو سیستم نیز با در نظر گرفتن نیاز های مشتریان خود الگوبرداری از شرکت های پیشرو و روند های نوین ارائه خدمات در دنیا و توسعه دانش الکترونیک مشتریان استراتژی تعدد کانال ارائه خدمات پشتیبانی خود را به شکلی طراحی و تدوین کرده است که مشتریان بتوانند در مقایسه با کانال های سنتی دریافت خدمت کیفیت و سرعت مطلوب تری را تجربه کنند.
پاچیو سیستم به گونه ای توسعه یافته است که امکاناتی مانند ایمیل، سلف سرویس در قالب مستندات آموزشی و بانک دانش، چت، اعلام، رهگیری و مدیریت سرویس، گزارش های حجم سرویس و… برای تعامل بهتر و سریعتر با مشتری در آن وجود داردو در سال آینده نیز برنامه ی توسعه ی خدمات این پرتال هم سو با روند های جهانی دنبال خواهد.
عالییی بود عااالی