پرتال مشتریان و اهمیت آن در ارائه خدمات به مشتریان

تعامل مناسب با مشتریان و جلب رضایت آنها دغدغه ی هر سازمانی است مدل های ارتباط با مشتریان در سال های اخیر تحت تاثیر توسعه ی روزافزون فناوری های اطلاعات تغییرات بنیادی داشته است. این موضوع در بخش خدمات پس از فروش و پشتیبانی بسیار مورد توجه قرار گرفته است کانال های ارائه خدمات به مشتریان که در گذشته محدود به ارتباطات حصوری و تلفن بوده اند امروز بیشتر به شکل آنلاین در بستر اینترنت شبکه های اجتماعی و موبایل انجام میشود.

پاچیو سیستم نیز با در نظر گرفتن نیاز های مشتریان خود الگوبرداری از شرکت های پیشرو و روند های نوین ارائه خدمات در دنیا و توسعه دانش الکترونیک مشتریان استراتژی تعدد کانال ارائه خدمات پشتیبانی خود را به شکلی طراحی و تدوین کرده است که مشتریان بتوانند در مقایسه با کانال های سنتی دریافت خدمت کیفیت و سرعت مطلوب تری را تجربه کنند.

پاچیو سیستم به گونه ای توسعه یافته است که امکاناتی مانند ایمیل، سلف سرویس در قالب مستندات آموزشی و بانک دانش، چت، اعلام، رهگیری و مدیریت سرویس، گزارش های حجم سرویس و… برای تعامل بهتر و سریعتر با مشتری در آن وجود داردو در سال آینده نیز برنامه ی توسعه ی خدمات این پرتال هم سو با روند های جهانی دنبال خواهد.

 

1 thought on “پرتال مشتریان و اهمیت آن در ارائه خدمات به مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *