راهکار فروشگاه های زنجیره ای

مدیریت شعب فروشگاه های زنجیره ای
این راهکار کلیه مراحل کار از مراحل عملیات فروشگاهی، ارتباط با مشتریان، مدیریت خرید و انبارداری و زنجیره تأمین را تحت پوشش قرار می دهد. از جمله فروشگاه های رنجیره ای میتوان به فروشگاههای زنجیره ای پوشاک، هایپرمارکت ها و سوپرمارکت های زنجیره ای، فروشگاه های کالای خانه و آشپزخانه زنجیره ای، فروشگاه های زنجیره ای لوازم خانگی، فروشگاه های زنجیره ای صوتی تصویری اشاره کرد.

صندوق مکانیزه فروش (رایانه های فروشگاهی)
یک رایانه با طراحی خاص برای کاربری در انواع فروشگاه، رستوران، فست فود و… با نمایشگر لمسی در اندازه های مختلف بدون نیاز به کیبورد و موس می باشد. صندوق های لمسی امکانی را جهت نمایش کالا یا قیمت با اتصال به نمایشگر دیگر را فراهم ساخته است که به صورت ماژول در زمان خرید کالا ارائه خواهد شد.

بارکدخوان
بارکدخوان ها که به بارکد ریدر، اسکنر بارکد و یا پویشگر بارکد مصطلح هستند تجهیزاتی تخصصی جهت قرائت و انتقال اطلاعات بارکدها به سیستم های کامپیوتری می باشند. بارکدخوان ها به دو دسته نوری و لیزری تقسیم می شوند و این دو دسته بصورت سیم دار، بدون سیم و چند پرتو عرضه می شوند. بارکدخوان ها می توانند انواع بارکدهای خطی، دو بعدی یا QR، پی دی اف و … را قرائت نمایند.

چاپگر صدور فیش
چاپگرهای صدور فیش که به فیش پرینتر، چاپگر رسید یا پرینتر فاکتور نیز مصطلح هستند، تجهیزاتی برای چاپ فاکتور مشتری بوده و از قابلیتهای مناسبی جهت بکارگیری فرایندهای صنعتی، اداری، بازرگانی، خدماتی، پزشکی و… برخوردارند. استفاده از چاپگرهای صدور فیش در رستوران، فست فود، فروش سیار، فروشگاه، درمانگاه، بانک، کافی شاپ، خرده فروشان، عمده فروشان و… که به نحوی نسبت به ارائه صورتحساب اقدام می نمایند، می باشد.

ترازو
استفاده از توزین های الکترونیک در فرایندهی خرید و فروش به عنوان بخشی لاینفک در کسب و کارهای فروش کالاهای وزنی می باشد. البرزشناسه جهت برطرف کردن نیاز مشتریان اقدام به تأمین ترازو با امکانات خاص از جمله چاپ بارکد بصورت برچسب و کاغذ، اتصال به دستگاه بارکدخوان و کشو پول نموده است. این امکانات به شما کمک می نماید تا فرایند خرید و فروش را با سرعت و دقت بالاتر انجام داده و نیاز به نیروی انسانی را کاهش دهد.

چاپگر برچسب
چاپگرهای بارکد، بارکد پرینتر، لیبل پرینتر و چاپگر برچسب، نام های مصطلح برای معرفی تجهیزاتی کاملا تخصصی برای چاپ برچسب مشخصات محصولات می باشد. این برچسب ها حاوی اطلاعات ثابت یا متغیر نوشتاری، گرافیکی و بارکدی هستند که با توجه به وجود تنوعی از پارامترهای اطلاعاتی، طراحی، چاپ و به روی محصولات الصاق می گردند. علمیات شناسایی و ردیابی محصولات در فرایندهای مدیریت گردش اطلاعات در صنایع، سازمان ها، اصناف و… با استفاده از چاپگرهای برچسب میسر می گردد.

اتوماسیون فروشگاهی (نرم افزارهای فروشگاهی)
پیشرفت روز افزون تکنولوژی و به تبع آن تغییر سبک زندگی بشر، نیازهای آدمی را دگرگون ساخته و به تدریج شیوه های جدید، جایگزین شیوه های سنتی و قدیمی شده اند. در روزگاری که تمام امور حسابداری و بازرگانی در دکان ها و حجره ها و با چرتکه انجام می شد شاید کمتر کسی باور داشت که در آینده دیگر این وسیله کاربردی، نه تنها پاسخگوی مشاغل مختلف نباشد بلکه مخل انجام امور اقتصادی و حسابرسی و حسابداری ایشان نیز باشد. حتی ماشین حسابهای رومیزی نیز نتوانستند برای مدت زیادی جایگزین ابزار قدیمی باشند و امروزه شاهد استفاده از انواع رایانه ها هستیم که جزء جدا نشدنی زندگی انسان ها شده اند؛ رایانه هایی که روز به روز ارتقا یافته و کارایی های بیشتری پیدا می کنند.

اقلام مصرفی
کاغذ حرارتی: کاغذهای حرارتی مورد استفاده در انواع فیش پرینترها در عرض ها و طول های متنوعی که بر مبنای ظرفیت پرینترها سنجیده می شوند در حجم بسیار بالای جهانی مورد استفاده قرار می گیرند. کیفیت این کاغذها تأثیر بسیار بالایی در عمر هد پرینترها دارد. این کاغذها دارای طول عمر مفید بوده و در صورت پایان عمر بر اثر حرارت هد پرینترها تغییر رنگ نخواهند داد.
ریبون: ریبون ها به دو گروه مخصوص پرینترهای برچسب و کارت تقسیم بندی می گردند. ریبون های پرینترهای برچسب در عرض ها و طول های متفاوت و متناسب با پرینتر ها، در انواع مختلف می گردند.
برچسب: برچسب ها بدلیل تنوع شرایط استفاده در محصولات تولیدی می توانند دارای مواد تشکیل دهنده با استحکام و پایداری متنوع و میزان چسبندگی متفاوتی که بسته به نوع سطحی که می چسبند و با شرایط نگهداری محصولات در درجه حرارت ها و برودت های مختلف، میزان رطوبت و… متفاوت باشند. اندازه این برچسب ها هیچ محدودیتی نداشته و می توان متناسب با عرض و طول مورد نیاز، چاپگرهای برچسب مناسب انتخاب نمود.

دانش راه اندازی کسب و کار
ما به پشتوانه مشارکت در راه اندازی و توسعه صدها کسب و کار در مناطق جغرافیایی مخلتف، از طریق ثبت و طبقه بندی کیس استادی های گوناگون، نقشه راه موفقیت را در مقابل شما قرار خواهیم داد! به صورتی که دیگر نیازی به روش های منسوخی همچون سعی و خطا نیازی نخواهید داشت و با انسجام تنها در راه موفقیت و رو به جلو گام برخواهید داشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *